Khamis, 19 Mei 2011

Aktiviti Dolp..hari ni

Urmm..sebenarnya xder aktiviti pa pun..cam besa la..pantang belum habis..so cam ni la. Semalam dh sebulan aku berpantang..baby pun dh kna cucuk sebulan..cian Naufal..nangis gak mak mertua aku cakp. Dia yang bwk.
Rutin aku hari2x camni la..isi ms boring dgn lyn tenet jer..smpai dah nk naik juling bijik mata dok kelebek..haduii..
Anak aku lak..sekarag ni dah pndai meragam. Asal waktu mlm ja bt payah tdo..cian mak aku dok lyn dia sampai kul 2 3 pg gak la kdg2x..kalo dok diam xpa gak..ni asal org wat dek ja kt dia..mula la nk bunyi.. mak aku kt kuat menyebai..xtau la mcm mna nnt..dah aku ni bkn pndai sgt bab jg bdk ni.tp bleh la..hehehehe.. kalo nk harap abah dia..hurmm..nk pegang pun takut lagi..aku ok ckit la dr dia..hahahha..Kami masih blajaq.(utara). kui3x..harap2x makin besar makin ok la nant.

pic aku dlm pantang ni..bersantai ala2x dolphin..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan